Niestety, ale jesienna fala zachorowań na koronawirusa zmusza nas do zmiany organizacji pracy serwisu CS SERVICE. Liczymy na zrozumienie z Państwa strony i na dostosowanie się do poniższych zasad.
Szanowni Państwo,
Mając na względzie Państwa wygodę i komfort oczekiwania na naprawiany pojazd, pomimo trwającej pandemii wirusa COVID-19 do chwili obecnej udostępnialiśmy Państwu pomieszczenie socjalne dla Klientów oczekujących.
Jednak sytuacja związana z lawinowym, jesiennym wzrostem zakażeń, zmusza nas do ponownego wprowadzenia obostrzeń jakie obowiązywały na wiosnę br. Dlatego też z przykrością informujemy, że od dnia 02.11.2020r. aż do odwołania, Biuro Obsługi Klienta będzie ograniczać do minimum bezpośrednią obsługę Klientów.
Zlecenia napraw prosimy składać drogą e-mailową, przez formularze kontaktowe dostępne na naszej witrynie internetowej lub telefonicznie.
Wizytę w BOK, należy ograniczyć do niezbędnego minimum - obowiązuje maseczka na twarzy oraz dezynfekcja rąk (sterylizator zamontowany jest na filarze na wprost wejścia). Poczekalnia będzie nieczynna, w razie potrzeby umożliwimy korzystanie z WC.
Wiemy że te obostrzenia są niewygodne i mogą u Państwa wywołać irytację ale proszę zrozumieć, że robimy to dla ochrony Państwa i naszego zdrowia. Nie przestrzeganie tych zasad może wyłączyć nasz serwis z napraw na okres kwarantanny.
Życzymy zdrowia i serdecznie pozdrawiamy.
Sulechów 27.10.2020r.